Pomoc pri poruchách

Náhradné diely a oprava

Tu nájdete užitočné tipy a odpovede na často kladené otázky týkajúce sa opravy a výmeny náhradných dielov. V nasledujúcej časti rozkliknite požadovanú otázku a prečítajte si odpoveď.

Kde nájdem náhradné diely hansgrohe?

Informácie o náhradných dieloch nájdete v našom katalógu náhradných dielov. Nájdete tam tiež návody na montáž a odporúčania na čistenie.

Ako dlho po ukončení výroby produktu sú k dispozícii náhradné diely hansgrohe?

Zabezpečujeme možnosť dokúpenia náhradných dielov nasledujúcich 15 rokov po ukončení výroby príslušného produktu.

Kde nájdem katalóg náhradných dielov, kótované výkresy a návody na montáž pre produkty hansgrohe?

Informácie o náhradných dieloch a technické publikácie ako sú kótované výkresy, návody na montáž a servisné návody nájdete na webovej stránke našej značky Hansgrohe  priamo pri príslušnom produkte.

Ste profesionálom v oblasti sanity a potrebujete podrobné informácie o produktoch značiek AXOR a hansgrohe? V tom prípade navštívte náš špecializovaný partnerský portál. Na našej webovej stránke pre profesionálov PRO nájdete rozsiahly produktový katalóg, údaje o plánovaní kúpeľne, tipy a triky pre poradenstvo, plánovanie a inštaláciu a ešte oveľa viac.

Na koho v spoločnosti hansgrohe sa mám obrátiť v prípade reklamácie?

hansgrohe predáva svoje produkty zákazníkom prostredníctvom veľkoobchodu, špecializovaných predajcov a maloobchodného predaja. Z toho vyplýva pre zákazníkov nárok na uplatnenie záruky v prvom rade voči priamemu predajcovi, t. j. voči maloobchodnému predajcovi/predajcovi, nie však voči výrobcovi. Počas prvých dvoch rokov záruky preto kontaktujte svojho zmluvného partnera a po ich uplynutí našu spoločnosť.

Môžem poslať svoj produkt hansgrohe na opravu?

Produkt, žiaľ, nie je možné poslať na účely opravy. Obráťte sa na svojho inštalatéra alebo predajcu. Špecializované predajne vo svojej blízkosti nájdete v našom vyhľadávaní špecializovaných predajní.

Čo robiť pri zámene potrubia na vedenie teplej a studenej vody?

Aby sme mohli skontrolovať, či tok vody v armatúre možno upraviť, potrebujeme číslo produktu alebo fotografiu produktu. Pošlite nám tieto informácie prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

Ručná sprcha/sprcha kvapká. Čo môžem urobiť?

Ak voda zo sprchy po sprchovaní vôbec alebo úplne neodtečie, môže sa stať, že tento proces prebehne až o niekoľko minút alebo hodín neskôr. 
Je to spôsobené povrchovým napätím vody. Odporúčame vám preto vyskúšať nasledujúce tipy:

  • Ak je hlavová sprcha vybavená guľovým kĺbom, môžete proces odtekania urýchliť tak, že po sprchovaní hlavovú sprchu nakloníte.
  • Opatrným zotretím perličiek vodného prúdu stierkou do sprchovacieho kúta alebo rukou tiež urýchlite odtekanie vody na sprche, pretože sa preruší povrchové napätie vody.
  • Odporúčame tiež pravidelné odstraňovanie vodného kameňa zo spŕch. Aj to môže mať pozitívny vplyv na odtekanie vody. Návod na správne odstránenie vodného kameňa nájdete v tomto videu.

Prepájač na zmiešavacej batérii s podomietkovou inštaláciou sa automaticky nevracia do svojej východiskovej polohy. Čo robiť?

O-krúžok alebo zdvíhací piest prepájača sú buď znečistené alebo nenamazané. V prípade potreby oba komponenty vyčistite alebo namažte silikónovým mazivom.

Z vodovodného kohútika tečie len malé množstvo vody. Čo môžem urobiť?

Príčinou nízkeho prietokového výkonu môže byť znečistený perlátor. Tu je bližšie popísané čistenie.

Na koho sa obrátiť

Najbližší predajca / vzorkovňa: