Dobrovoľná záruka výrobcu

Záruka

Tu nájdete užitočné tipy a odpovede na často kladené otázky týkajúce sa záručných podmienok hansgrohe. V nasledujúcej časti rozkliknite požadovanú otázku a prečítajte si odpoveď.

Ponúka hansgrohe popri zákonnej záruke dobrovoľnú záruku?

Najvyššia kvalita je základnou súčasťou filozofie spoločnosti hansgrohe. Preto ponúkame spotrebiteľom dobrovoľnú päťročnú záruku* výrobcu na naše produkty. Podrobnosti o uplatnení tejto záruky nájdete v záručných podmienkach.

Zaniká záruka výrobcu na produkt pri výmene servisných dielov?

Predpoklad na zachovanie našich záručných podmienok je, okrem iného, odborná montáž produktu. Pri výmene náhradných dielov je táto odborná manipulácia popísaná v servisných inštrukciách. Ďalšie informácie sme zhrnuli v našich záručných podmienkach.

Na koho sa mám obrátiť v prípade reklamácie?

hansgrohe predáva svoje produkty zákazníkom prostredníctvom veľkoobchodu, špecializovaných predajcov a maloobchodného predaja. Z toho vyplýva pre zákazníkov nárok na uplatnenie záruky v prvom rade voči priamemu predajcovi, t. j. voči maloobchodnému predajcovi/predajcovi, nie však voči výrobcovi. V prípade reklamácie produktu sa obráťte na predajné miesto.

Ako dlho platí záruka na produkty hansgrohe?

V zásade má kupujúci produktu na určitý čas nárok na záruku uplatniteľnú voči predajcovi. Keďže spoločnosť hansgrohe využíva na predaj svojich produktov veľkoobchod, špecializované a maloobchodné predajne, vzniká pre zákazníka nárok na uplatnenie záruky v prvom rade voči priamemu predajcovi, t. j. voči špecializovanému alebo maloobchodnému predajcovi, nie však voči výrobcovi. V prípade uplatnenia nárokov na záruku produktu sa obráťte na predajné miesto. Tu nájdete ďalšie potrebné informácie o záruke na produkty hansgrohe.

Na koho sa obrátiť

Najbližší predajca / vzorkovňa: