Základnou súčasťou podnikateľskej filozofie spoločnosti Hansgrohe je ponúkať svojim zákazníkom vždy najvyššiu kvalitu. Preto ponúkame dobrovoľnú záruku výrobcu na naše výrobky iba prvým koncovým zákazníkom (ako je definované nižšie) bez ohľadu na nároky, na ktoré majú nárok voči svojmu predajcovi. Predpoklady a podrobnosti o uplatnení tejto dobrovoľnej záruky výrobcu nájdete v nasledujúcich záručných podmienkach.
Spoločnosť Hansgrohe poskytuje prvým koncovým zákazníkom záruku výrobcu na výrobky značky hansgrohe. Táto dobrovoľná záruka výrobcu platí nad rámec zákonných práv, na ktoré má prvý koncový zákazník nárok voči svojmu predajcovi. Ostatné nároky prvého koncového zákazníka voči spoločnosti Hansgrohe (napr. z dôvodu zodpovednosti za výrobok) zostávajú tiež nedotknuté (pozri bod VII nižšie).
„Prvý koncový zákazník“ je osoba, ktorá ako prvý spotrebiteľ kúpila výrobok značky hansgrohe priamo od spoločnosti Hansgrohe alebo od predajného partnera Hansgrohe (najmä spoločnosti so sanitárnou technikou, špecializované predajne, predajne potrieb pre domácich majstrov). „Spotrebiteľom“ je fyzická osoba, ktorá nejedná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania .
Táto záruka výrobcu sa vzťahuje iba na prvého koncového zákazníka a je neprenosná. V prípade ďalšieho predaja výrobku značky hansgrohe prvým koncovým zákazníkom sa teda záruka neprenáša na kupujúceho, a to bez ohľadu na to, či je kupujúci aj spotrebiteľom.
Spoločnosť Hansgrohe garantuje prvému koncovému zákazníkovi, že ním zakúpený výrobok značky hansgrohe neobsahuje materiálové, výrobné a konštrukčné chyby. Smerodajný je pritom stav vedy a techniky v čase výroby.
Záruka platí pre všetky výrobky hansgrohe na 5 rokov od dátumu kúpy prvým koncovým zákazníkom, maximálne však na 6 rokov od výroby. To neplatí pre nižšie uvedené výrobky značky hansgrohe – pri týchto výrobkoch značky hansgrohe platí osobitná lehota:
Obj.č. | Názov produktu | Dĺžka záručnej doby |
76836000 | Aqittura M91 SodaSystem 210, vytažitelný výtok, 1jet, sBox | 5 let |
76836000 | Aqittura M91 SodaSystem 210, vytažitelný výtok, 1jet, sBox | 2 roky (SodaBase) |
76836670 | Aqittura M91 SodaSystem 210, vytažitelný výtok, 1jet, sBox | 5 let |
76836670 | Aqittura M91 SodaSystem 210, vytažitelný výtok, 1jet, sBox | 2 roky (SodaBase) |
76836800 | Aqittura M91 SodaSystem 210, vytažitelný výtok, 1jet, sBox | 5 let |
76836800 | Aqittura M91 SodaSystem 210, vytažitelný výtok, 1jet, sBox | 2 roky (SodaBase) |
76837000 | Aqittura M91 SodaSystem 240, 1jet | 5 let |
76837000 | Aqittura M91 SodaSystem 240, 1jet | 2 roky (SodaBase) |
76837670 | Aqittura M91 SodaSystem 240, 1jet | 5 let |
76837670 | Aqittura M91 SodaSystem 240, 1jet | 2 roky (SodaBase) |
76837800 | Aqittura M91 SodaSystem 240, 1jet | 5 let |
76837800 | Aqittura M91 SodaSystem 240, 1jet | 2 roky (SodaBase) |
76818000 | null F23 průtokoměr | 2 roky |
Záručná lehota sa nepredlžuje z dôvodu poskytnutia výkonov v rámci tejto záruky výrobcu, najmä nie pri oprave alebo výmene. Záručná lehota v týchto prípadoch tiež nezačína plynúť nanovo. Iné takisto nevyplýva, ak budú tieto záručné podmienky priložené k náhradnému produktu; nepredstavuje to novú záruku a ani záručná lehota nezačína odznova.
Nároky na náhradu následných škôd alebo nároky vyplývajúce z ručenia za škody spôsobené chybou výrobku existujú len v zmysle záväzných zákonných predpisov.
Táto záruka výrobcu sa vzťahuje len na nových koncových zákazníkov, ktorí si zakúpili príslušný výrobok v krajine, v ktorej je spoločnosť Hansgrohe zastúpená vlastnou obchodnou spoločnosťou alebo prostredníctvom distribučného partnera.
Uplatnenie nárokov vyplývajúcich z tejto záruky si vyžaduje, aby prvý koncový zákazník písomne oznámil chybu predajnému partnerovi spoločnosti Hansgrohe, od ktorého výrobok značky hansgrohe zakúpil. Toto oznámenie chyby musí byť vykonané v prekluzívnej lehote dvoch mesiacov odo dňa, keď prvý koncový zákazník zistil alebo mal zistiť chybu výrobku značky hansgrohe, v každom prípade však pred uplynutím záručnej lehoty. Je zodpovednosťou prvého koncového zákazníka preukázať, že záručná lehota ešte neuplynula. Tento dôkaz možno poskytnúť najmä predložením dokladu o kúpe výrobku značky hansgrohe.
Písomné oznámenie chyby musí obsahovať:
Písomné oznámenie chyby musí byť zaslané e-mailom na adresu predajného partnera. Po prijatí písomného oznámenia o chybe spoločnosť Hansgrohe kontaktuje odosielateľa bez zbytočného odkladu. Výrobok nesmie byť demontovaný pred posúdením reklamácie. Iné vyplýva, ak sa dajú očakávať značné škody.
Uplynutím záručnej lehoty nárok na záruku zaniká. Ak bol nárok uplatnený v záručnej lehote v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami, ale spoločnosť Hansgrohe ešte neposkytla dlhovaný záručný servis, premlčacia lehota sa pozastavuje až do poskytnutia služby.
Predpokladom uplatnenia tejto záruky je odborná inštalácia dotknutého výrobku značky hansgrohe v súlade s návodmi na montáž spoločnosti Hansgrohe a uznávanými technickými pravidlami prostredníctvom autorizovanej odbornej firmy, ktorých zoznam je uvedený na stránkach: www.hansgrohe.cz, www.hansgrohe.sk, ako aj používanie príslušného výrobku hansgrohe v súlade s návodom na použitie a s montážnym návodom Hansgrohe. K tomu okrem iného, avšak nielen v uvedenom rozsahu a v závislosti od výrobku, patria odborné prepláchnutie prívodných vodovodných potrubí, pred inštaláciou výrobku alebo po stavebných opatreniach, v súlade s platnými normami, inštalácia zodpovedajúca schémam priloženým k výrobku značky hansgrohe a kontrola pracovného tlaku vo vodovodnej sieti z hľadiska technických predpisov.
Ak spoločnosť Hansgrohe môže preukázať alebo ak existuje objektívne odôvodnené podozrenie, že tieto podmienky nie sú splnené, spoločnosť Hansgrohe môže odmietnuť záručný servis.
Všetky návody na použitie a montáž, ako aj všetky ostatné technické návody sú priložené ku každému výrobku značky hansgrohe a sú k dispozícii na adrese www.hansgrohe.cz a www.hansgrohe.sk.
Táto záruka výrobcu nezakladá žiadne nároky v prípade
Táto záruka výrobcu sa nevzťahuje na
V prípade reklamácie v súlade s časťou I. – IV., spoločnosť Hansgrohe poskytne záruku výrobcu v tom zmysle, že spoločnosť Hansgrohe podľa vlastného uváženia a v súlade s nasledujúcimi predpismi 1) opraví dotknutý výrobok značky hansgrohe alebo dodá potrebné náhradné diely, 2) vykoná výmenu alebo 3) vráti kúpnu cenu prvému konečnému zákazníkovi.
Ak prvý koncový zákazník nahlási chybu ako reklamáciu, pri ktorej ale nie sú splnené požiadavky na záručný servis v rámci tejto záruky výrobcu, náklady vzniknuté expedíciou alebo prepravou výrobku znáša prvý koncový zákazník sám. Okrem toho prvý koncový zákazník znáša náklady, vrátane všetkých nákladov na prácu, ktoré vzniknú spoločnosti Hansgrohe pri prípadnej demontáži, prehliadke alebo spiatočnej preprave výrobku.
Ak výrobok značky hansgrohe nevykazoval reklamovanú chybu už pri dodaní, rozhodne v konkrétnom prípade spoločnosť Hansgrohe, či sa odstránenie tejto chyby uskutoční z dobrej vôle spoločnosti. Právny nárok na odstránenie chyby prvý koncový zákazník v tomto prípade nemá.
Okrem práv vyplývajúcich z tejto dobrovoľnej záruky výrobcu má prvý koncový zákazník nárok na zákonné práva bez obmedzenia.
Táto záruka výrobcu najmä nemá vplyv na žiadne ďalšie zákonné alebo zmluvné práva (najmä záručné práva), ktoré môže mať prvý koncový zákazník voči predajnému partnerovi značky hansgrohe, od ktorého výrobok značky hansgrohe zakúpil.
Záruka tiež neobmedzuje ani nenahrádza zákonné práva prvého koncového zákazníka voči spoločnosti Hansgrohe. To platí najmä pre povinné ustanovenia o zákonnej zodpovednosti podľa zákona o zodpovednosti za výrobok alebo akúkoľvek mimozmluvnú zodpovednosť spoločnosti Hansgrohe.
Pokračovanie existencie práv prvého koncového zákazníka platí bez ohľadu na existenciu záručného nároku a na to, či prvý koncový zákazník uplatní záruku.
Hansgrohe CS s.r.o.
Dornych 47
617 00, Brno
Česká republika
tel: +420 511 120 550